A czym my się przejmujemy? Nic się nie stało! Najważniejsze, że Rosjanie wracają do domu, a my nie :P (demotywatory)
Ha ha dobre...Ale wiesz zawsze lepiej jest wygrać!
Wiem - ale lepiej w dla Polaków żeby Rosjanie wyjechali tam skąd przyjechali
ale i tak dobrze grali , ale najdziwniejsze jest to ,że przegrywamyz najgorszymi , a wygrywamy z najlepszymi;)
Nom - Polska to dziwny kraj. Heh
A czym my się przejmujemy? Nic się nie stało! Najważniejsze, że Rosjanie wracają do domu, a my nie :P (demotywatory)
OdpowiedzUsuńHa ha dobre...Ale wiesz zawsze lepiej jest wygrać!
UsuńWiem - ale lepiej w dla Polaków żeby Rosjanie wyjechali tam skąd przyjechali
Usuńale i tak dobrze grali , ale najdziwniejsze jest to ,że przegrywamy
Usuńz najgorszymi , a wygrywamy z najlepszymi;)
Nom - Polska to dziwny kraj. Heh
Usuń