Łał jest już 1:3 dla Chorwacji.
mam nadzieje że Chorwacja wygra (Na 100% wygra bo zostały 23 min gry) bo założyłam się.Trzymam kciuki za nich;)
PS do 1 lipca ten blog będzie bardziej o EURO 2012 ,ale nie bójcie się nie zapominam o Sadze zmierzch;)
http://bella-ilovezmierzch.blogspot.com/2012/06/euro-partugalia-niemcy.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz