To dzisiaj już druga notka na temat ankiet.Ale tym razem chodzi o ankiety na temat koncertu.
Waszym zdaniem Najładniej wygląda ...Mara !!!!Najładniej tańczy ...Nina!!!!A najgorzej Trixi:(
Ale i tak wszystkie wyszłyśmy ładnie:):)
która tańczy najgorzej?
Mara
|
5
(22%)
|
Nina
|
3
(13%)
|
Trixi
|
13
(59%)
|
Nie ma najgorszej
|
1
(4%)
|
Która z dziewczyn najlepiej tańczy?
Mara
|
6
(28%)
|
Nina
|
10
(47%)
|
Trixi
|
5
(23%)
|
która wygląda najlepiej?
Mara
|
9
(42%)
|
Nina
|
8
(38%)
|
Trixi
|
4
(19%)
|
PS:(Jeśli nie zgadzacie się z wynikami proszę pisać w komentarzach)
Jeśli chcecie jeszcze raz obejrzeć występ proszę wchodzić na http://bella-ilovezmierzch.blogspot.com/2012/03/koncert_13.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz