Jupii.Dzisiaj jest 31 grudnia i chyba każdy wie co znaczy ta data...
Więc życzę wam...
By nowy rok był 10000% lepszy niż ten
Łączna liczba wyświetleń
poniedziałek, 31 grudnia 2012
piątek, 28 grudnia 2012
Ojejj
Ojej.Kompletnie zapomniałam złożyć wam życzenia na święta .Więc , mam nadzieję że nie jesteście na mnie źli z tego powodu.
W takim razie żuczę wam .
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!!!!!
W takim razie żuczę wam .
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!!!!!
piątek, 7 grudnia 2012
To już jest koniec;(
Więc tak , to już koniec sagi zmierzch ,
NA tym blogu nie będę pisać o Sadze ,ale o aktorach związanych z tym filmem.
Zacznę od .....jutra..?
Wesołych świąt!!!!
NA tym blogu nie będę pisać o Sadze ,ale o aktorach związanych z tym filmem.
Zacznę od .....jutra..?
Wesołych świąt!!!!
piątek, 16 listopada 2012
Premiera łał
Hej.Jestem taka podekscytowana ,ponieważ dzisiaj była premiera Przed świtem cz2 .Niestety dzisiaj nie byłam ,ale będę za tydzień.A wy kiedy się wybieracie ,Czy wolicie oglądać w domu?
środa, 14 listopada 2012
wtorek, 13 listopada 2012
Zdjęcia z Premiery Przed świtem cz2 w
Wczoraj w Los Angeles wieczorem była premiera Przed świtem cz2.
Ato kilka zdjęć:






Ato kilka zdjęć:
poniedziałek, 12 listopada 2012
Łał
Jej już na niedługo przed świtem cz2 w kinach .
Już mam przygotowane pieniądze na kino.
A wy kiedy się wybieracie ?Ja prawdopodobnie idę na maraton nocny ,gdzie puszczają wszystkie części które były + przed świtem cz2(od zmierzchu do Przed świtem).
To dopiero będą przeżycia;)Życzę miłego Tygodnia;)
Papa
Już mam przygotowane pieniądze na kino.
A wy kiedy się wybieracie ?Ja prawdopodobnie idę na maraton nocny ,gdzie puszczają wszystkie części które były + przed świtem cz2(od zmierzchu do Przed świtem).
To dopiero będą przeżycia;)Życzę miłego Tygodnia;)
Papa
lekki zbieg z tematu;)
Tą notkę poświęcę Simsom;):):)
Już za 3 dni(15.11.2012r) będzie premiera the sims 3Cztery pory roku cieszycie się .Ja tak ,a moja przyjaciółka już kupuje bilety na tramwaj ,ma zamiar być 5 min przed otwarciem Empiku;)Ciekawe jak zdąży do szkoły?
oto zwiastun:
tak samo już 24 stycznia wyjdą nowe akcesoria The Sims 3 Szalone Lata 70., 80., 90.
Też są super;)
Zwiastun:
Do zobaczenia w następnej notce;)
Już za 3 dni(15.11.2012r) będzie premiera the sims 3Cztery pory roku cieszycie się .Ja tak ,a moja przyjaciółka już kupuje bilety na tramwaj ,ma zamiar być 5 min przed otwarciem Empiku;)Ciekawe jak zdąży do szkoły?
oto zwiastun:
Też są super;)
Zwiastun:
poniedziałek, 5 listopada 2012
Filmiki?NIE!
Hej ostatnio pojawiło się kilka nowych filmików z fragmentami Przed świtem cz2 .Nie będę ich dodawała , ponieważ liczy się niespodzianka.Prawda?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Nie no dla was dodam;)
PaPA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Nie no dla was dodam;)
środa, 31 października 2012
Domek:)
Ps:
sobota, 27 października 2012
Sorki
Sorki że ostatnio nic nie piszę , nie mam czasu .Ostatnio miałam to nadrobić ,ale zawsze są jakieś inne sprawy .;(
PApa
PApa
niedziela, 14 października 2012
Robert i Kristen biorą ślub!!
Hej. Na początku przepraszam że nic nie piszę ,ale postaram się to nadrobić.
Do tematu:
Robert i Kristen prawdopodobnie za tydzień biorą ślub.
(Niedawno rozstanie , a teraz slub.
Może napiszą o tym scenariusz do filmu.)
Nie którzy piszą ,że to ściema związana z premierą zmierzchu ,ale ja myślę że chcą naprawić zaufanie do siebie poprzez papiery ślubne.
Pa Pa.
Ps:Ostatnio przeglądałam demotywatory i znalazłam bardzo fajne zdjęcie ,wyślę link bo coś mi się zacina internet.Zapraszam:):):):)
http://demotywatory.pl/3942930/Usmiechnij-sie
Do tematu:
Robert i Kristen prawdopodobnie za tydzień biorą ślub.
(Niedawno rozstanie , a teraz slub.
Może napiszą o tym scenariusz do filmu.)
Nie którzy piszą ,że to ściema związana z premierą zmierzchu ,ale ja myślę że chcą naprawić zaufanie do siebie poprzez papiery ślubne.
Pa Pa.
Ps:Ostatnio przeglądałam demotywatory i znalazłam bardzo fajne zdjęcie ,wyślę link bo coś mi się zacina internet.Zapraszam:):):):)
http://demotywatory.pl/3942930/Usmiechnij-sie
niedziela, 7 października 2012
piątek, 5 października 2012
Ograniczenie wiekowe!!!!!
Nie uwierzycie ,ale w Przed świtem 2 części , będzie ograniczenie
wiekowe!!Będą mogły oglądać osoby które skończyły 13 albo 14 lat!!!
Ale wiadome jest że i tak będę go oglądały młodsze osoby.Rok temu sama poszłam do kina a ograniczenie było od 16 lat.
Papa , buziaki;***
Ale wiadome jest że i tak będę go oglądały młodsze osoby.Rok temu sama poszłam do kina a ograniczenie było od 16 lat.
Papa , buziaki;***
niedziela, 30 września 2012
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
